joi, 24 septembrie 2009

Revenire

Doamne de când nu am mai scris ceva și de fiecare dată, în fiecare zi vreau să mai trec aici câte ceva din ceea ce-mi trece prin cap, din ceea ce s-a mai întâmplat, din ceea ce cred eu că merită reținut și de fiecare dată este ceva care mă reține să o fac. Poate în primul rând când văd că nu interesează pe nimeni ce scriu eu aici, dar în sinea mea chiar nu vreau să intereseze pe nimeni. Ca și în viață tot ceea ce faci se uită repede, devine neinteresant...

Oricum, am să revin la scrisul pentru mine, pentru persoana mea, pentru orgoliul meu de om prea mândru poate.
Am terminat în sfârșit site-ul pentru "partenerii" mei francezi, (care de fapt sau dovedit a fi suedezi, decât persoana responsabilă de proiect era din Franța). Varianta "avansată" construită inițial cu PHP MySQL Apache și Flash s-a dovedit a fi de neînțeles pentru informaticieniilor așa că am fost rugat să le "traduc" totul în "simple HTML". M-am comformat (nu am mai stat să mă întreb, eram deja sătul de povestea asta), le-am trimis-o în maxim 2 ore pe acesta, mi-au mulțumit după după două zile și eu aștept de o săptămână să o văd publicată. Poate că pe 28 când e data ultimei conferințe va apărea.
Am trecut deja la alt proiect (mai precis la două dintre care unul este pur personal), la configurerea unui nou server ce va susține un LMS master-site, 16 site-uri independente, un server de mail bazat pe SquirrelMail - totul având în spate o distribuție Linux (Mandriva mai exact - cerere specială, eu unul aș fi preferat altă distribuție). ...nu știu dacă m-am exprimat bine sau corect, sau dacă pricepeți ceva din ceea ce am scris aici, când va fi gata am să public un link către ea să o vedeți și poate atunci veți înțelege ce am scris eu aici.
Astăzi am fost rugat să mai public ceva în prima mea construcție și mi-am adus aminte de începuturi și de câte lucruri aș vrea să schimb la ea.
M-a liniștit un pic faptul că am mai publicat aici, mă face să nu mă mai simt chiar așa de singur...

În viitor mai stăm de vorbă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu