luni, 23 mai 2011

Lista dezamăgirilor, nemulțumililor, neîmplinirilor

Lista asta scurtă este ca urmare a comentariilor pe care spre rușinea mea nu le-am văzut la timp:

nu reușesc să-mi fac un plan concret, viabil de viață - și sunt dezamăgit

nu reușesc să zic un NU hotătât țigărilor, sunt momente în care le văd în continuare ca pe o salvare, un moment de liniște - și sunt nemulțumit

nu reușesc să scap de obiceiul ăsta periculos și prostesc de a mă ascunde în spatele unui "blazon" de om deștept, atoateștiutor - și asta e o mare neîmplinire a mea

Am păstrat lista așa scurtă nu pentru că nu aș avea ce să mai trec aici ci vreau să elimin pe rând câte un lucru și de abia după aia să introduc un altul (dacă mai există)

3 comentarii:

  1. cu planul de viata nu pot sa ma pronunt, dar referitor la tigari, ai citit Metoda usoara? Daca nu, cauta pe net, ai rabdare si citeste pana la capat si astept sa-mi zici ca a functionat!!! (ptr 2 a funcionat)

    RăspundețiȘtergere
  2. bafta!
    Zambeste mai mult si sincer! Multe se vor schimba apoi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am descărcat cartea În sfărșit nefumător stimate Anonim și am citit fără suflare primele 31 de pagini (din 183) când a fost nevoit să întrerup (ce vrei, munca asta...). Sunt hotărât să o citesc în totalitate și să încerc să aplic tot ce găsesc acolo că s-ar aplica la mine. M-am regăsit în foarte multe din situațiile descrise în primele pagini, m-am enervat un pic (mai mult) când mi s-a părut că bate pasul pe loc, dar sunt hotărăt să duc treaba asta la capăt pentru că vreau să fac asta, pentru mine, în primul rând, pentru cei din jurul meu, cei care țin la mine și vor să mă vadă cu mințile băgate în cap. De zâmbit am început
    să zâmbesc sincer de ceva vreme și după o perioadă de neîncredere din partea oamenilor au început încet, încet să vadă că zâmbetul meu nu este chiar așa de fals pe cum credeau ei. Zâmbesc și atunci când îmi vine să plâng uneori și credeți-mă, supărerea parcă trece mai repede :)

    RăspundețiȘtergere